En person jag kan berätta allt för

Som ni kanske redan vet, så finns det EN person som jag verkligen kan berätta allt för.
Denna person betyder allt för mig.
Personen är den bästa kompisar man någonsin kan önska sig.
Du ställer verkligen upp för mig och ärligt tror jag att du känner mig bättre än vad jag egentligen gör.
 
Tack för att du alltid finns där när jag behöver det som mest.
 
och när jag behöver det som minst. *hehe*
Tack för att du alltid lyssnar på mig.
 
Vi vet var vi har varandra och vi vet att vi alltid kan lita på varandra.

Det är DU som betyder allt för mig, så tack för att dufinns i mitt liv.
 
 
 
Och denna person är .....
 

Såklart Petra
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0