Migrän

Dagen började med att klockan ringde 7:00 på morgonen. Inser direkt att min migrän fortfarande är kvar. Men efter att klivit upp ur sängen och göra mig klar så inser jag ganska fort att detta inte skulle gå.
Efter en stund till i sängen och fundering bestämmer jag mig för att stanna hemma. Så skickar sms till M för att säga att jag inte kommer.

Somnar om efter en stund men vaknar så fort min mobil piper till och ett sms, svarar på det och somnar om. Och även denna gång vaknar jag av att mobilen plingar till och ännu ett sms. Typiskt.

Efter jag sovit och bara varit så kliver jag upp för att äta lite. Huvuden dunkar och känner mig illamående. Typiskt tecken på migrän för mig.

Nu mår jag bättre, dock lite huvudvärk. Men den klara jag av. Lite huvudvärk är inge om jag jämför med min migrän.

Imorgon blir det skola och grupparbete. :)

"Minnen-Saknad-Älskad"


Kommentarer
Postat av: P.

Ha en toppenbra dag i skolan och att migränen är borta! Kram.

2013-02-06 @ 07:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0