Min Favorit Årstid.

Min favorit årstid måste jag nog säga att det är sommaren.
Det ända negativa med sommaren är ju att hockeyn har uppehåll.
 
Sommaren är så härligt, det är ljust hela tiden. Och varmt.
Älskar att gå klädd i bikini eller i klänning eller nått sånt.
Skönt att kunna gå ut på gräset och bara känna ett lugn som sommaren har.
 
Vakna till solen och fåglarnas fina sång, är ibland jobbigt men är otroligt
mysigt på samma gång.
 
Som jag nämnde tidigare så det ändå jag tycker är tråkigt med
sommaren är just hockeyn.
Jag brukar längta från slut signal tills första isträningen.
Utan sommarlovet från hockey hade inte heller första isträningen varit så speciell som den är idag.
 
Så sommaren är min favorit årstid :)
Vilken är tid?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0