24/01-2013

Jag befinner mig i Luleå i lägenheten, helt ensam.
Jag kom hit med bussen i Tisdags kväll, tog tog bussresan längre än vanligt pga att bussen gick sönder i Byske och vi var tvugna att invänta en ny buss.
På grund av att bussen blev så försenad skickade dem en annan buss från Pite/Luleå som skulle köra hela vägen till Haparanda och bussen jag åkte stannade i Luleå istället.
Dock var det lite folk på bussen som skulle ändå upp till Haparanda.
Tror det inte var någon fara med dem eftersom de fick åka taxi från Luleå istället.
Vilket jag också fick, eller åkte ju som bara taxi från luleå busstation till univeritet, men slapp lokalbussen så.
 
Igår vart det massa plugg på skolan, befann mig där redan från kl 8 typ ändå till kl 16.
Kan iallafall säga att jag fick mycket gjort och jag är som klar med uppgiften till på måndag, eller inte klar eftersom vi inte ska vara klar med den, men jag har mitt första utdrag iallafall.
 
Idag blev det att sova ut lite, dock bara typ till 8. Då var det bara att kliva upp och göra sig klar för en dag med Matilda. Vi tog bussen till storheden för att kolla runt, samt såklart handla lite mat.
Kylen stod ju som lite tom när jag kom i tisdags kväll.
Men nu har jag lite saker där.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0