En bild på någon jag älskar

Jag sitter och kollar igenom lite bilder,
eller det är inte bara lite bilder utan en heldel bilder
som jag har sparat under åren som gått.
Jag har bilder ändå från 2004 då jag fick min första digital kamera.
 
Och denna bild är ju som sagt inte tagen av mig,
men det är en bild som jag verkligen tycker om.
 
 
Denna bild har jag brevid min säng i luleå.
Bilden är tagen för några år sedan då jag var i Umeå med den såklart bästa fotografen, Petra.
Vi var där för att se Björn Rosenström.
 
Vi åkte ner till Umeå efter jag slutade jobbet, vilket var tur att jag hade haft öppning den dagen så jag slutade redan kl 13.30. Jag tog cykeln hem och gjorde mig ordning för att sedan få hämtning
och resan gick vidare till Umeå.
 
När vi kom fram till Umeå for vi och häntade Alex, för att äta lite mat och bara ha massa skoj och umgås.
Minns att det var massa skratt iallafall.
Vi såg Björn Rosenström och när han hade spelat klart tog vi bilen och åkte hem igen.
Resan hem påbörjade vid typ 2:30 tiden så vi var hemma lite senare.
 
Kan säga att det var en rolig grej.
Och bilden är jag fortfarande nöjd med så, tack till fotografen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack själva för att jag hade fått två fina modeller! :-)

Svar: Utan oss tre hade det inte blivit någon bra bild alls :P
aleexa.blogg.se

2013-01-21 @ 18:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0