Helgen

Helgen är snart slut och jag känner att den har gått för fort.
Fredagen var Alex ledig så vi tog en sovmorgon för att sedan åka till umeå för att hälsa på hans mamma och lillebror. Helgen har varit riktigt härlig, dock dåligt med sömn, men det gör inget.
 
Fredagen när vi väl kom oss iväg och kom till Umeå, for vi ut för att handla lite mat till kvällen och gick och kollade på strömpilen men hittade inge trevligt. Fredagen var ganska lugn och när vi väl hade ätit såg vi lite tv och bara myste. 
 
Lördagen blev det mer här och där. var förbi coop, och lite andra butiker. träffade Alex bror och hans tjej för en lunch. Det var trevligt och roligt som det allt är.
Väl hemma igen så tog vi det lugnt innan det var dax att göra sig klar för middag på Allstar med hela gänget. Åt massa god mat och hade det väldigt trevligt, såg lite hockey, dock inte skellefteås match eftersom vi var där tidigare. efter maten och massa prat bestämmde vi oss för att fara till A och J för att se lite hockey och fortsätta umgås.
 
Hockeyn var riktigt bra, en av de bästa matcherna Skellefteå AIK har spelat detta år. De fick till och med positiva kommentarer från Arto och det är inte ofta man gör det, om man någon gång hört det tidigare.
 
Men söndagen har det bara blivit att packa och köra hem till Skellefteå igen. och nu befinner jag mig här.
 
Sorry att boggen blivit lite lidande medan jag varit i Umeå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0