Min vecka.

Sitter och fundera på vad som händer under nästa vecka.
Och om det är något som jag måste göra och om det är nått som jag ska boka in att göra.
 
Så här ser min vecka ut än så länge. men mycket kan hända innan veckan är slut.
 
Måndag:
  • Träning, cykel och ryggövningar
  • Lite plugg inför tentan.
  • Packning inför Luleå.
  • Åker till Luleå på kvällen
Tisdag:
  • Träning.
  • Träffa några kompisar
  • Kolla igenom problemlösningarna inför tentan.
Onsdag:
  • Tenta, L0010M
  • Umgås med vänner
  • Träning.
  • Kanske åker tillbaka till Skellefteå
Torsdag:
  • Plugga
  • Träning, cykel om jag är i Skellefteå.
  • Se hockey.
Fredag:
  • Träning.
  • Pluggning
  • Till Skellefteå om jag redan inte är här.
Lördag:
  • Bara massa mys med Alex
Söndag:
  • Tillbaka till Luleå 
  • Och invänta en massa plugga nästa vecka.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Vilken fin blogg du har,
Fortsätt på samma väg.

2013-01-13 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0