Nya Möjligheter

Japp nu är en ny termin här. Termin 6 av 7.
kan verkligen inte fatta att jag snart har läst klart.
Och jag tror att denna termin kommer gå fort eftersom jag tror och hoppas verkligen att denna kurs är intressant och roligt. Lärorik framför allt.
 
Specialpedagogik i förskolan. Jag håller just nu på att läsa lite litteratur och kollar lite kort på examinationsuppgift 1:1 och ärligt så ser det bra ut.
Känns lite konstigt att vara så positiv över en kurs.
 
Jag gjorde som sagt en tena förra veckan, Onsdag.
Jag har inte tänkt säga något mer om den utan det kommer när jag fått tillbaka resultatet.
 
Men nu ska jag återgå till min litteratur.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0