Tisdag

Idag blev jag väckt av ett sms av en kompis. Hon undrade om jag ville komma och plugga lite iför morgondagens trevligheter (tenta).
Jag klev upp och hoppade en snabbis i duschen för att sedan promenera till henne. Fick dock vända efter en stund då jag insåg jag glömt en sak hemma. Så då var det bara att gå hem och sedan tillbaka igen. :)

Väl där så pratade vi massa skit och såklart pluggade tenta. Vi käkade lunch. Tack för lunchen. Super gott var det. :)
Efter lunchen tog vi oss en sväng till Dollarstore och handlade lite roliga saker.

När jag kom hem tog jag det lugnt och sen lagade lite mat för att sedan få besök av en annan vän.
Vi satt och pratade massa skit med. Sedan skulle han iväg på andra äventyr. Men det var trevligt iallafall. :)

Snart blir det sova så jag orkar skriva tenta imorgon. Tentan kommer handla om problemlösningar och kan säga att matematik inte är min starka sida men hoppas det löser sig.

Jag vet att många där ute önskar mig lycka till och håller sina tummar för mig. Jag uppskattar det verkligen att ni tror på mig. Speciellt tack till mina föräldrar, Alex och såklart Petra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0